سلام
 
♥آرزوهای کاغذی♥
همه چی از همه جا
 
 
یک شنبه 24 دی 1398برچسب:, :: 21:14 ::  نويسنده : آیلا جون

سلام.

ب وبلاگ من خوش اومدين.من تو اين وبلاگ سعي كردم همه چي بذارم ولي خب بازم منتظر نظراتتون هستم ك بگيد چي ميخواييد تا براتون بذارمش.

از تمام صفحه ها ديدن كنيد و تو نظر سنجي اين وب خوشمل شركت كنيد.

من هر روز آپم ولي کامنتا خيلي كمن.

خب كامنت بذارين ديگه.چيزي ازتون كم ميشه؟؟؟خواهش میکنم کامنت بذارین.

بازم میگم اگه مایل ب تبادل لینک هستین منو با عنوان♥آرزوهای کاغذی لینک کنین.

راستي كليك راست تو اين وب ممنوعه تلاش نكنين.

آها آها راستی تازه یادم اومد به این چت روم هم سر بزنین

chatsaba.ir

بابای 

ayla

 



نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت16:44---26 شهريور 1392
سلام چه خبر خوشم میاد همینجور داری پست می دی دلم می خواد باهات بلینکم اگر موافقی بیا تو سایت من آدرست بذار با من بلینک مرسی
پاسخ:سلام اجی مریم جونم من ی مدت نتم خراب بود الان پیاماتو دیدم....عزیزم مرسی ک کامنت میذاری


مریم
ساعت16:34---26 شهريور 1392
تا حالا خیلی ها بهت گفتم بیا تبادل لینک کنیم منم یکی از اونا عزیزم بیا با هم تبادل لینک کنیم بیا دیگه ضرر نداره
پاسخ:عزیزم لینک شدی


...
ساعت11:46---26 شهريور 1392
س آهنگ وبت خیلی قشنگه منو بلینک من لینکیدمت
پاسخ:باششششششششششش


kian
ساعت11:23---17 تير 1392
بار آخر من ورق را با دلم بر مي زنم.
بار ديگرحكم كن، اما نه بي دل، با دلت (حكم دل)
هر كه دل دارد بياندازد وسط،
تا كه ما دل هايمان را رو كنيم،
دل كه روي دل بيافتد،
عشق حاكم مي شود،
پس به حكم عشق،
بازي مي كنيم...
اين دل من،
رو بكن حالا دلت را،
دل انديشه ات را (حكم لازم)
دل سپردن،
دل گرفتن،
هر دو لازم،
...!!!


farshad
ساعت16:36---3 تير 1392
سلام

راستش من زیاد وب گردی نمیکنم ولی بخدا مطالبت خیلی خوب بود.ولی حیف به این وبلاگی که بازدیدش کمه.انشاالله زود بازدید کنندهاش زیاد بشن.راستی بیا به وبلاگ منم سری بزن اگه طرفدار بازی جنگهای صلیبی بودی پاسخ:سلام مرسی ک سر زدی دادا.ایشالا زیاد میشه....باشه اومدم


me
ساعت19:37---2 بهمن 1391
منم لینکیدمت

me
ساعت19:43---1 بهمن 1391
تبادل لینک؟؟

بچه بد
ساعت11:07---28 دی 1391
سلام... خواهش آبجی/eeeeeeeeeeeeeeeeeجدی؟؟؟


kian
ساعت8:50---25 دی 1391
سلام آجي جوووون...فداي مهربونيات


كجايي؟كم پيدا شديا!!!!!!!!


ما كه دلمون تنگيد برات.....اگه قابل دونستي يه سر بيا پيشمون

kian141.lxb.com
پاسخ:سلام......ما هستيم شما نيستي


بچه بد
ساعت22:05---24 دی 1391
سلام...

از من که چیزی کم نشد پاسخ:سلام.هه هه هه....مرسي ك نظر دادي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


سلوووووووووووم.بوبلاگ من خوش اومدین.اینجا همه چی هس هرچی ک بخوایید.با تبادل لينك موافقم.اگه خواستین منو لینک کنین لطفا با عنوان♥آرزوهای کاغذی♥لینک کنین.اگرم استخونای انگشتتون درد نمیگیره کامنت بذارین.ممنون ميشم عضو وبلاگم شين.منتظرم.امیدوارم از مطالب خوشتون بیاد.بابای
چشم
آمپول آقایون قبل و بعد از ازدواج - طنز اگه دخترا سربازی میرفتن قبل از ازدواج..بعد از........... حالت چشم یکم فک کن عاقبت زن گرفتن بدون شرح تفاوت در ........؟! بیچاره دخترا چن تا از فرقای دخترا و پسرا بسلامتی... راه های ساده برای روانی کردن زن هایتان! مزایای اینترنت در ایران وااااااااااااای؟! سوالای ایرانی
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دخمل ناز و آدرس dokhmale-naz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان